Reklamace

Reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně v Praze Komořanech.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Top-domacnost.cz
K Nouzovu 1
Praha 12
143 00

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a přiložit stručný popis závady.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (zahradní nábytek apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@top-domacnost.cz
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Jak postupovat když…
Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve (do 2dnů) informovat buď přepravce, nebo naši společnost.